Waar kunnen wij je mee helpen?
Stel hier je vraag.
Veelgestelde vragen
Bestelling & Levering
Helaas ben je, en wij dus ook, afhankelijk van PostNL. Wij leveren de pakketjes altijd netjes aan bij PostNL. Vanaf dan kunnen we alleen de Track en Trace volgen.
Orders op werkdagen voor 17:00 uur besteld, worden de volgende dag geleverd. Een Feestdag, zaterdag en/of zondag is geen werkdag. Op deze dagen kunnen wij dan ook geen post aanleveren bij PostNL.
Wij verwachten in dit geval overigens dat het pakketje helaas bij PostNL in het sorteercentrum een vertraging heeft opgelopen i.v.m. drukte, een fout of storing bij PostNL en dat het pakketje dus nog onderweg is naar uw brievenbus.
Wij verwachten dus dat uw pakketje z.s.m. binnen zal moeten komen in uw brievenbus op het door u aangegeven adres. Voor de zekerheid willen wij u vragen om uw opgegeven adres te controleren in de bestelbevestiging (deze heeft u in uw email ontvangen).
Het aanpassen van je adres is alleen mogelijk als de bestelling nog niet verzonden is.
Neem z.s.m. contact met ons op. De snelste manier is bellen of chatten via onze Chat.
Emails worden binnen 1 werkdag beantwoord.
Je kunt bij ons kiezen voor afhalen.
De bestelling is dan op werkdagen af te halen tussen 10.00 uur en 18.00 uur op dit adres:
EnveloppenGigant
Twentepoort West 14B
7609RD Almelo
Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, morgen in huis.
Let op: een feestdag, zaterdag en/of zondag is geen werkdag
Neem dan z.s.m. contact op met onze klantenservice via email of telefoon.
Het bestelnummer/ordernummer begint met een # gevolgd door 4 of 5 cijfers.
Het bestelnummer is ook terug te vinden in je account op onze webshop (indien besteld met account).
Tevens is het bestelnummer te vinden in de betaalomschrijving achter het kenmerk (iDEAL, Creditcard, etc.).
Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice via email of telefoon.
In de meeste gevallen is het niet nodig om thuis te blijven om je bestelling te ontvangen.
Met uitzondering van grote bestellingen zijn alle bestellingen die wij versturen brievenbus pakketjes, het pakket past dus gewoon door de brievenbus.
Let op: wanneer je een grote bestelling plaatst wordt deze groter verzonden waardoor het pakket niet meer door de brievenbus past.
In de webshop kun je betalen met onderstaande betaalmethodes:
iDeal
Bancontact / Mistercash
Achteraf betalen met Klarna
Dat kan uitsluitend op afspraak. Bel onze klantenservice om een afspraak te maken.
Verzending & Retourneren
Wanneer je een bestelling plaatst, dan kan je ervan uitgaan dat deze binnen 2 werkdagen wordt bezorgd. Wij hebben alle kaarten op voorraad. Wanneer er een afwijking is in het bezorg proces, dan laten wij dit vooraf via de mail weten.
Standaard verzending: op werkdagen voor 17:00 besteld, volgende werkdag in huis.
België en Duitsland: Voor Belgische en Duitse klanten kan het zijn dat deze verzending 2 tot 3 werkdagen duurt.
Wij verzenden met PostNL waarbij je een track en trace mail krijgt.
Let op: een feestdag, zaterdag of zondag is geen werkdag bij EnveloppenGigant.
Alle pakketten naar Nederland worden voor €5,- verzonden, vanaf € 100 ,- gratis verzonden binnen Nederland en België.
Naar België zijn de verzendkosten eenmalig € 7,-. Naar Luxemburg en Duitsland zijn de verzendkosten eenmalig €7,50.
Verkeerde formaat besteld? Niet tevreden met je aankoop? Je hebt 30 dagen retourrecht. Ga naar naar onze retourneren pagina.
Klantenservice
HEB JE EEN VRAAG OF EEN OPMERKING?
Laat het ons weten want we helpen je graag!
Vul hieronder je e-mailadres in en omschrijf wat je wilt vragen, laten ontwerpen of wat je aan ons kwijt wilt. Je krijgt altijd binnen 24 uur antwoord!
Algemene informatie EnveloppenGigant
EnveloppenGigant VOF
Twentepoort West 14B
7609RD Almelo
Nederland
KvK: 72282592
Openingstijden Klantenservice (telefonisch)
Dinsdag 09:30 uur t/m 17:00 uur
Algemene voorwaarden: voor de algemene voorwaarden ga je naar deze pagina:
Algemene voorwaarden